Back to reality..

Nu har jag varit hemma i Sverige i drygt en vecka efter min och Marias fem månader långa resa.
En fem månader lång dröm - en vecka i verkligheten...

Visst var det kul att träffa mami, papi och alla kompisar igen och ganska skönt att vara hemma bland bekvämligheter - men liksom inte så mycket mer än så..

Jag kunde ganska snabbt konstatera att jag inte kan leva i Filipstad.

Hur som helst var jag tvungen att försöka styra upp mitt liv för stunden och dagen för det var - igår .
Jag hann med att :
-söka jobb,
-tre timmar senare få jobbet omgående,
-kolla upp kurser och skolor i England till hösten som jag är såå sugen på,
-tillslut möta/prata med vad som varit min bästa vän och pojkvän nästan fyra år och äntligen sätta punkt .

så hej då mitt gamla liv och välkommen det nya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback