Lite oviktig info...

Tio första:
Första bästa kompis: Lotta Elvén i Arvika
Första bil: -
Första kärlek: Matti Asp
Första husdjur: hunden Dumle som fanns när jag föddes
Första semester: Fjällvandring när jag var bebis kanske, och satt i bärsele på ryggen
Första jobb: jordgubbsförsäljare utanför konsum
Första köpta skiva: Robyn
Första riktiga kärlek: SJ
Första piercing: naveln när jag var 15, i Malmö
Första konsert: någon av alla på Arvikafestivalen kanske

Nio senaste:
Senast alkoholdrycken: vitt vin och några drinkar igår kväll
Senaste bilfärd: när Emma F körde hem mig förut
Senaste filmen du såg: Borat med familjen
Senast ringda telefonsamtal: till morsan
Senaste bubbelbadet: på Hotell Plaza förra året
Senast spelade cd: Marias brända på väg hem från Karlstad igår
Senaste kyss: hmm. en vecka sedan kanske.
Senaste gången du grät: igår, av ilska när jag ringt försäkringsbolaget
Senaste måltiden: lax och pasta

Åtta har du någonsin:
Dejtat en av dina kompisar: nja, dejtat och dejtat
Blivit arresterad: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej, det tar längre tid än så för mig
Fastnat med blicken i någons urringning: ja det händer rätt ofta
Fått ditt hjärta krossat: nix, ingen som lyckats med det än
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej vad onödigt
Stulit något: haha. ja.
Busringt till någon: hade det som heltidssysselsättning en tag för många år sen

Sju saker du har på dig just nu:
1. svart mysklänning
2. svarta leggings
3. blåa trosor
4. ett grått linne
5. prickig scarf
6. behå
7. leopardmönstrade duntofflor

Sex saker du har gjort idag:
1. jagat en igelkott (ja, faktiskt. ett husdjur)
2. handlat på systemet
3. letat födelsedagspresenter
4. varit på vernissage
5. provat mina nya kläder
6. duschat

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. datorn
2. solglasögon
3. digitalkamera
4. min säng
5. mina nya röda skor

Fyra personer du kan berätta allt för:
Allt kan jag inte berätta för någon, men Maria och mamma får veta det mesta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback