Nytt kul jobb och ny mjuk kropp!

Idag har jag gjort min tredje och sista introduktionsdag på nya jobbet, så nu är jag redo att hoppa in och torka bajs när det behövs... i min plånbok behövs det i alla fall, det ska gudarna veta!

Hämtade ett paket från Cambridgekuren med soppor och shakes förut. Så nu drar projekt viktminskning igång, med start i morgon. Endast soppor i några veckor. Hur ska detta gå?
Byxor som jag hade för ett halvår sedan får jag inte längre på mig, så något drastiskt var tvunget att göras. Sex friska extrakilon, men som jag och Maria skojade:
"At least I wasn't starving during this journey" .

Så imorgon klockan 10 kommer min svältbuddy Johanna hit och så ska vi skåla med första mjölkdrinken!
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback