Två sköna dagar i Bollebygd


    

När vi kom till Bollebygd i tisdags åkte vi hem till Christian och blev bjudna på jättegod middag. Vi struntade i att gå ut och festa utan stannade hemma i mysbrallor och drack vin och satt och snackade och skrattade hela kvällen. Det räckte ändå kan man säga.

   

Igår låg vi utslagna halva dagen, utbredda i soffor och tittade på musikvideos samt "tryckte en flötig deg" i goda vänners lag.
På kvällen åkte vi i alla fall in till Göteborg och käkade paella och drack några öl!

|| När vi sedan lämnat restaurangen gick Maria och sparkade någon typ av papplåda framför sig. Till slut fick jag nog och skulle sparka iväg lådan åt ett annat håll för att få slut på eländet. Jag sparkar med full kraft så att skon flyger av foten, gör en piruett och landar i Bengans ansikte, närmare bestämt på läppen. Tydligen med sådan kraft att läppen spricker och blodet sprutar.
Ett fint avslut på återträffen ! ||


Vi har verkligen haft det sådär supertrevligt , avslappnat och skitkul som det var sist vi träffades. Precis som jag tycker att det ska vara med bra kompisar! Inga höga krav och fullbokade scheman när man träffas - bara vara.
Oscar, Christian och Bengan - tack för trevliga dagar! Johan som tyvärr inte var närvarande, fattades oss... men det kommer fler gånger! Ni är så grymt härliga grabbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

instämmer Lucy.. Bollebygdsgänget är klockrent. Riktigt goa gubbar de där!! Ja tackar för att du inte nämnde nått om min lilla sne fylla första kvällen. hahahaha

2007-07-21 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback