Lär känna Linnéa, 3

PERSONLIGT
vad heter du: Anna Linnéa Cecilia
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Hilda eller Amanda
vart bor du: F-stad
hur lång är du: minns tio cm kortare än du
ögonfärg: blågrön

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka: ingen, det är ju sommar! hade iofs en ljusgul regnjacka förut
vad använder du just nu för skor: små svarta dockskor
favoritfärg på kläder: svart & vitt
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: en schysst adidashoodie och lite fler sommarklänningar
hur mycket köper du kläder för i månaden: 0-2000, äger knappt pengar
vad har du för skostorlek: 36

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: förutom jag själv? skedade lilla Westberg häromdagen
du pratade med: Maria
du gick på bio med: Maria
du gick på stan med: ..Emma J kanske
du kysste: lillen
du kramade: Lena - Fridas mamma som jag inte träffat på 2,5 år
du pussade: chihuahuabebisen Våfflan 
som såg dig gråta: ojoj. ojoj. Maria kanske
skällde på dig: farsan förmodligen :)

HAR DU NÅGONSIN
sagt: jag älskar dig! och menat det: men jaa
bråkat med ditt husdjur: nej
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: min gympalärare när jag var 7 år
är du ensam nu: ja, tyvärr. faktiskt lite sällskapssjuk så här på natten
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: nationalsången av någon anledning & alla svenska sommarplågor
vill du gifta dig: ja
vill du ha barn: ja

EXTRA STUFF
tar du droger: nej
vad är du mest rädd för: det gamla vanliga.... att något ska hända vänner och familj!
vilka kläder sover du i: vanligtvis inga
vart vill du gifta dig: var som helst egentligen, om det nu känns rätt!
vem hatar du verkligen: verkligen ingen
varit kär: det har jag
kör du bil: för fort sägs det
har du ett jobb: ja
gillar du att ha folk omkring dig: verkligen, men gillar även motsatsen.
är du ett hälsofreak: hahahahahahahahaha. konstpaus. nej.
har du någon tatuering: nej. gillar inte ens

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: nej
köpt någonting: massa hud och- hårvårdstjafs
varit sjuk: är lite krasslig sådär och tycker synd om mig själv
sjungit: nynnat åtminstone
sagt: jag älskar dig: nej
velat säga till några att du älskar dem: nej
träffat någon ny: ny vadå? kollega, ja.
saknat någon: lite kanske
kramat någon: ja
kysst någon: ....hmm, nej

VILKEN
tidning läser du: sorgligt nog läser jag bara FT och Hänt Extra på jobbet nu för tiden
buss åker du oftast: skulle väl vara 401:an till Karlstad
frisyr har du just nu: ofixad med katastrofutväxt
dag fyller du år: 19 jan

SENASTE
film du såg: ja, vad hette den? nån actionfilm om ett planerat presidentmord... minns inte så noga.
sak du stal: jag minns inte..
mat du åt: jordgubbar
gången du åt en 7-eleven korv:  nån vidrig variant i Thailand kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback