Helgen i Kalmar

I torsdags åkte jag och Maria ner till Kalmar för att träffa tjejerna igen och för att Maria skulle på audition till Ölands folkhögskola. Sara & Ekan kom och mötte oss på tågstationen och sen åkte vi hem till Soffan och käkade efterlängtad, omtalad och jättegod morotslasagne!
På fredagen åkte vi ut till Saras föräldrar på landet och kelade med kattungar - helgens höjdpunkt för mig. Kattungar är det sötaste på jorden !

image95
Jag har då aldrig sett något sötare

image96
Har Du?

image97
Hemma hos Sara

image98
Vill du följa med hem till Värmland?

image99
Sofia & Erika i stallet

På lördagen jobbade Erika och Sofia så Sara och jag skjutsade Maria till skolan för audition och sedan åkte vi runt lite på Öland.
Vi gick runt och tittade på slottsruinen där vi stötte på... självaste Kungen och Silvia , haha!
image112
image111

Sedan tittade vi förbi kungafamiljens "sommarstuga" en sväng...



image105
Filmkväll - usel film men bästa sällskapet!

image106
VÄRLDENS bästa tjej, lätt!

image108
Framför en buss än en gång, (Soffan saknas. Hon kom i sista sekunden.....)

Hej då för den här gången gullungar!

Maria har ju sett till att vi kommer få chansen att träffas mer framöver...


TACK för en kanonbra helg!


Kommentarer
Postat av: My

Vilken fräshing till gubbe du fick som sällskap på kortet ;) Häftigt

Postat av: Soffan

Hej Linnea, här hittade jag mig själv på bild! OCh så hittade jag till din blogg, fantastiskt! puss

2008-02-29 @ 01:19:49
URL: http://egocentriskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback