Helgen i Vänersborg

 Ett drygt år sedan vi träffades - skandal! Johanna som är en av de bästa.
Men nu fick jag tummen ur och åkte och hälsade på Jojsticken i Vänersborg, fredag till idag (måndag)..

Jättemysig helg såklart med massa prat att ta igen, sena nätter och långa sovmornar, extremt mycket gnabbande som ett gammalt gift par, lite shopping och en utesväng i Trollhättan.
Men framför allt - god mat och drinkar varje dag - gourmander som vi är!
Och äntligen, äntligen fick jag se The Holiday. Nu undrar jag bara hur man ska fortsätta leva efter att sett den filmen och helt enkelt bara acceptera att man inte äger Jude Law?

image113
Som jag har längtat efter dig!

image114
Johannas nudelwok

image115
Nattbuss till Trollhättan

image116
Lipz

image117
Johannas hedersuppdrag: riva ost.
(Resten gjorde.. ehm, jag)


image118
Mina kryddiga tortillas

image119
Du kan sluta dreggla nu.

Kommentarer
Postat av: Tjockmullan nr. 2

The holiday är grym! man kan titta på den hur många gånger som helst ju... =)

2007-05-29 @ 20:14:11
Postat av: Linnéa

Farligt grym tjockmullan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback