Lär känna Linnéa, 2

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
- Då och då

2. Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- Va? Lägg av

4. Vad åt du senast?
- Grovt bröd med salami och brie

5. Har du fått någon komplimang idag?
- Mamma o pappa sa väl att jag var fin, typ. (Hurra!)

6. Har du varit med i en rättegång?
- Som åhörare bara

7. Är du polare med grannarna?
- Bara med Lääo!

8. Vilka språk pratar din mamma?
- Svenska, engelska och franska/spanska (hur bra kan väl diskuteras kanske)

9. Vilka länder har du bott i?
- Sverige. Räknas Australien 2,5 månad?

10. Senaste piercingen?
- Öronen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- Idag. Med farsan hem från Karlstad

12. Gay?
- Om inget annat erbjuds så..

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Inte vad jag minns i alla fall

14. Har du äggat någon?
- Nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Nej

17. Har du varit på stranden?
- Ja

18. Har du haft en stalker?
- Inte riktigt så illa kanske

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
- Erland, Geten, Elisabeth och Anki. Tror vi hade nån snygg också... eller har jag bara drömt det?? (svar mottages tacksamt från den som kan bekräfta eller dementera)

20. Hur bra är din syn?
- Rätt kass faktiskt och jag har tappat bort mina brillor. (Ska kolla om de sitter på huvudet)

21. Har du varit på ett party?
- Ja, fast jag föredrar att kalla det galej eller tillställning.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Grym som jag är så har jag redan gjort det!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Låt mig bli faster, snart!

24. Har du varit utomlands?
- Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
- Ja då

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
- Min kusins för fem år sedan. Bästa festen någonsin tror jag. ALLA drack rätt friskt (utom min mor såklart) och det var helt galet kul partaj hela natten. Till sommaren gifter sig hennes bror också - Skoj!!!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Ha ha. Morsan skulle gråta.

28. Var är dina syskon just nu?
- Har rätt dålig koll på det faktiskt

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Nä minns ingen på jättelänge..

30. Vem ringde dig senast?
- Oskar, en av fyra goa killar från Bollebygd som vi träffade i Thailand

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- 11, 12 kanske..

32. Vad ska du göra i helgen?
- Vet ej. Förslag?

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "Är du på bortamatch. Du din... ; )" ha ha. ett missförstånd

34. När var du riktigt sjuk senast?
- I Indien i november. Spydde 30 gånger under en natt.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Snuddade ju vid drottningen förra helgen, ha ha.

36. Vad finns i din bakficka?
- Inget

37. Har du färglinser?
- Nej, inga linser.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Kollade på "The Holiday" för andra gången samma dag och åt mazariner.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- Funderar på om jag har någon anledning att gå upp, sen somnar jag om.

40. Vad ska du göra efter det här?
- Städa kanske eller sova eller dricka lite te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback