Triss på kalas i Karlstad!




Det blev en spontan utekväll i Karlstad igår för Maria, Johanna & mig. Visst är de spontana ofta de roligaste! Inga förväntningar, slänga på sig något lagom snyggt, korka upp första flarran vin och sen får det bli som det blir...

image59

image60


Till Nöjesfabriken. Någon mår inte så bra och kastar upp... TWICE, men repar sig och kvällen fortsätter lyckligtvis utan böter.
Många stassare träffade vi också. Fortfarande så många man inte träffat än sedan vi kom hem.
I samlad trupp går sedan halva Filipstad tillsammans till nattens mål, Burger King, och att någon då råkar kissa lite på min fot det är sånt som man får på köpet!


 

På natten var ju allt vad dieter och nya sunda vanor heter som bortblåst, i vanlig ordning när det festas!! Baconcheeseburgare på BK, strips, milk shake, isglass, godis.... you name it!
Men när vi vid halv-fyra-tiden på morgonen tvingar en man som stängdt sin glasskiosk att öppna igen för att vi ska få en varsin bägare med två resp. tre kulor, dåå börjar det kanske gå lite över styr...

Hur som helst - En lyckad kväll!
Fler sådana tack !

Kommentarer
Postat av: erika

beeengaaaaan du är så jävla snögg i din nya frilla, helt sjuuukt söt! jag längtar efter er! har tagit ledigt på torsdag för att ni kommer!!! ska bli så kul så du kan inte ana. puss puss söta du!

2007-05-14 @ 20:56:14
Postat av: Linnéa

Erika - Ååhh... gummisen, EKAN! Jag längtar efter Dig som faan (fast inte när du säger Bengan).. Jag och Maria blir helt uppspelta bara vi pratar om helgen, iiihh. Äntligen! Pusss kexet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback