8 Highview Avenue South

image166


image169

Fyra veckor hos Jean har gatt sa otroligt snabbt och imorgon flyttar vi! Jag langtar verkligen efter att laga min egen mat, att slippa kanna roklukt varje kvall nar Jean tjuvroker pa sitt rum och att fa ha sa manga skor man vill i hallen.
Men jag ska inte klaga
Det har varit skont att fa middag och efterratt pa bordet varje dag, rena lakan varje vecka och ett hyfsat stort rum med TV dar vi tillbringat mycket tid!

image176


image172
I think Jean hates us, from the bottom of her heart, because of the mess in here.

image175
Pa nasta stalle kommer vi ha annu mindre forvaringsutrymmen for klader!


image174
image173
Sa har ser det GIVETVIS ut varje dag, jag lovar farsan!





Kommentarer
Postat av: Helena

Ni ser ut att verka trivas, va kul! =) Ha det jätte bra!..puss &kram

2007-10-13 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback