Kart aterseende

I lordags kom min van Stan och halsade pa. Jag traffade honom forsta gangen i Thailand i december forra aret, sedan annu en gang i Thailand i mars. 
Man larde kanns sa otroligt manga underbara manniskor under resans gang, men vi vet val alla att man aldrig orkar halla kontakten som man kanske skulle ha velat. Med Stan har det pa nagot satt varit mycket svarare att inte halla kontakten. Det har aldrig gatt manga dagar utan att vi horts. For trots att vi bor i olika lander och det skiljer tretton ar mellan oss blev vi direkt helt sjukt bra kompisar. Nu gjorde jag en lang historia kort, hur som helst, i helgen kom han och tre kompisar fran Devon upp for att halsa pa oss. JATTEKUL!

image157
Varldens flamsigaste manniska visar upp en jumper som hon fick i present!

image158
Kram vannen. Jag ar sa glad att se dig igen!


image160
Vissa saker varmer extra mycket. En sadan ar nar tva manniskor man tycker om traffas och gillar varandra. Jag ar glad att Emma har fatt traffa Stan och se vilken fin person han ar.

image162
Min livskamrat for tillfallet - skatten!

image163
Luke, Steve, Marcus, Stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback