CV CV CV

Det ar tankarna som snurrar i mitt huvud for tillfallet. Jag har inte ens skrivit ett CV pa svenska. Det funkar inte riktigt sa pa arbetsmarknaden i Filipstad. Dar snackar vi kontaker.
Ring och sok jobb pa Wasabrod AB och den forsta fragan du far besvara ar nagot i stil med: Har Du nagon foralder eller nagot syskon som jobbar har?


Jag ska inte pasta att det verkar alldeles omojligt att fa ett jobb i Brighton.
Jag har faktiskt redan fatt ett jobb - med start i kvall. Fraga mig inte riktigt hur det gick till, men fort gick det! Packetera pennor pa en fabrik. Jag avvaktar dock lite. Jag vill faktiskt hinna ata middag i kvall.

Jag har promenerat runt pa stan och kollat lappar om "vacancies available".
Da ska man bara ha ett CV, sen ar biffen kirrad.


So long mates!

Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig!!!

2007-09-26 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback