Permis over helgen

Idag ar det fredag. Det betyder att det ar sista dagen innan Monica aker hem. Monica ar en 40-arig, kraftigt byggd tyska som bor i rummet bredvid oss. Det kommer bli valdigt tomt utan henne, hon ar sa fruktansvart rolig!! Hennes engelska ar inte den basta grammatiskt (minst sagt) men det bryr hon sig inte om utan pratar (las skriker) oavbrutet och lagger av garv emellanat som inte ens kan fa Trakmans Trakmansson att halla sig fran att bryta ihop.



Jag slanger upp lite bilder fran var utekvall i lordags... Jattekul och galet mycket folk. Vi har inte riktigt kommit pa varfor, men engelskman verkar gilla att kla ut sig. Overallt sag vi gang med folk utkladda i ett tema. Ett "Marilyn Monroe-gang", ett "Beatles-gang", nagra utkladd till fangar och nagra andra till alvor.

image152
Har ar ett gang forrymda fangar!

image153
 Har ni sett vilken passande kladsel jag har? "She's with us"


image155
Emmis

image156
Kolla! Jag fick mitt eget fangnummer!

Kommentarer
Postat av: Sara!

Hej söötis!
jag saknar dig, i helgen var maria o festade hos med oss men du fattades såklart, hon blev full och hänge inte med ut.. haha. GO e hon! :) skriv lite i resdagboken! JO! pusss

2007-10-04 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback