Grattis Maria!

Min bästa vän fyller år idag - GRATTIS !
Hon firar födelsedagen med champagne i Prag, så det går nog ingen större nöd på henne.



Vilken fantastisk dag det varit !
Halva dagen låg jag i en stol på baksidan och skrev om Charles Dickens. Det var så varmt att jag till och med svettades i bikini en stund. Därefter gick jag en riktig njutarpromenad runt Färnsjön. När jag sedan var sen till gymmet, så det blev en spontan springtur dit... och sedan en till hem igen.
Det bådar alltså gott för att jag ska somna nu när jag strax ska lägga mig. I morgon är det dags för första nationella provet.

 


Kommentarer
Postat av: slemma

hm.. färnsjön, gym.... detsamma skrev jag nyss innan jag läste din...känns bekant på något sätt.

2008-04-17 @ 12:47:46
Postat av: Peisen

Svettades, bikini.. Varför har du då tjocktröja på dig och ser allmänt kurig ut? nä, de kan jag hoppa upp och slå mig i backen på att det minsann var kallt //mitt alter ego -> Peis

2008-04-22 @ 22:37:24
Postat av: Linnéa

Peisen - Det här var innan tjocktröjan åkte av och bikinin på. Dock är jag på tok för blek för att lägga upp bikinibilder ;) DET kan du slå dig i backen på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback