Ut med det gamla och in med det nya

Nytt år, nya möjligheter.

Nu ska det i vanlig ordning bantas och rensas i garderoben och bli bättre på att hålla kontakten med alla vänner och sluta röka och... stopp. Jag röker inte ens, jag hörs med de som är viktiga, jag äter redan nyttigt och får med lite ansträngning fortfarande igen jeansen. 

Jag satsar alla mina kort denna nyårsdagsnatt på att rensa garderoben.

Lista på argument som inte håller för att plagg ska få stanna:
- Den där var ju skitdyr!
- Den här är så.. speciell.
- Åhh, jag älskade de där jeansen, de hade jag varje dag (för fem år sedan, ja).
- De här skulle jag kunna ha om jag blir bjuden på maskerad med 70-talstema.

Gott nytt år !

Kommentarer
Postat av: Jojs

haha, men det är ju just de där argumenten som tillåter plagg att stanna i åtminstone ett år till! perfekt att ha vid maskerader å så!..ähum.

2008-01-25 @ 01:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback