Hasse

Jag har lagt ut min gamla balklänning för försäljning på Blocket. I annonsen bifogade jag bilder med bortklippt huvud.
Det har allt eftersom trillat in ett antal mail från intresserade personer. Något skambud hit, någon som skulle fyllt ut den lite väl mycket dit. Idag fick jag två nya mail. Hoppfullt, tänkte jag.
Ett var tomt. Ett var från Hasse:

hejsan så fin klänning är mer intreserad av innehållet du är ju så läcker vill veta mer hör av dig kramar hasse

Kvinnan Hasse tycker är läcker har alltså inte ens ett ansikte. Att hon skulle kunna se ut precis hur sjutton som helst verkar inte spela någon större roll. Det är fint med människor som anser att det är insidan (innehållet) som räknas.

Slutligen. Tyvärr Hasse. Jag kommer inte höra av mig trots allt.

Kommentarer
Postat av: mickis

Haha.. det var en liten annorlunda story ;)

Postat av: Grov-Elin

Ja, det finns då folk till allt...

2008-04-01 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback