2008

Året som gick - 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbade på dagis

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vara singel hela 2008. Det höll jag otroligt bra.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Frida

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack för det!

5. Vilka länder besökte du?
Norge, Sverige, Kanada

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Pengar på ett sparkonto

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?


8. Vad var din största framgång 2007?


9. Största misstaget?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Massa dagisbaciller och en urinvägsinfektion.

11. Bästa köpet?
Kan det vara min MacBook?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Prylar. Mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Handlingar

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"Lille Petter Edderkopp" kanske

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär lika som vanligt tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Brutit ihop

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Åkt fast utan biljett på tunnelbanan

18. Hur tillbringar du julen?
I Kanada med familjen

19. Blev du kär i år?
Nej, men närmre än på länge måste jag medge.

20. Hur många one night stands?


21. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru. 

23. Bästa boken du läste i år?
Det som tillhör mig - Anne Holt

24. Största musikaliska upptäckten?
Min mamma. HAHA

25. Något du önskade dig och fick?
Jag önskar inget. Jag skaffar nog det jag vill ha. Oj, vad käftigt det lät.

26. Något du önskade dig men inte fick?
se ovan

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åkte snowboard och festade i en stuga i Sälen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att alla jag älskar skulle fått varit friska.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Vår/Sommar - Jeanskjol
Höst/Vinter - Vadderade spinningbyxor och mycket stickat

31. Vad fick dig att må bra?
Träning. Vänner. Närhet.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
 

33. Vem saknade du?
Frida och Ella. Stan. Jonas. 

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina jobbkompisar

Kommentarer
Postat av: Frida

kul att du gett bloggen en chans=)

saknar dig !

2009-02-07 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback